۱۸ دی ۱۳۸۹، ۱۳:۰۸

پیام تسلیت لاریجانی به‌مناسبت درگذشت حجت‌الاسلام حاج شیخ محمدجواد ایازی

پیام تسلیت لاریجانی به‌مناسبت درگذشت حجت‌الاسلام حاج شیخ محمدجواد ایازی

در پی درگذشت حجت الاسلام حاج شیخ محمدجواد ایازی رئیس حوزه علمیه جعفریه بهشهر،پیام تسلیتی از سوی رئیس مجلس شورای اسلامی منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، متن پیام علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
 
اذا مات العالم ثلم فی الاسلام ثلمه لا یسدها شیء
 
ارتحال حضرت حجت الاسلام حاج شیخ محمدجواد ایازی رئیس حوزه علمیه جعفریه رستم کلای بهشهر از سلسله جلیل القدر روحانیت و فرزند گرامی عالم ربانی مرحوم حضرت آیت الله علامه ایازی باعث اندوه و تاسف گردید.
 
ایشان که در محضر حضرات آیات عظام میرزا جواد آقاتبریزی، فاضل لنکرانی، حسن زاده آملی و جوادی آملی و در حوزه های علمیه نجف و قم دروس دینی و مذهبی را فرا گرفته بودند از چهره های بارز علمی وحوزوی و ولایتمدار بودند و در زمینه بهره مندی طلاب علوم دینی در شرق استان مازندران با تلاش وافر خود یاد پدر بزرگوارشان را زنده نگهداشتند. مرحوم آقای حاج شیخ محمدجواد ایازی دارای تالیفات ارزشمندی در زمینه تربیت طلاب علوم دینی هستند که از ایشان به یادگار خواهد ماند.
 
اینجانب ضمن تسلیت این ضایعه دردناک به پیشگاه حضرت بقیه الله الاعظم (عج)، مقام معظم رهبری، علما و روحانیون، نمایندگان محترم استان و مردم غیور مازندران و بیت مکرم آن روحانی دانشمند، از خداوند متعال برای آن مرحوم رحمت و رضوان الهی و برای بازماندگان صبر و شکیبایی مسالت می کنم.
 
کد خبر 1227267

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha